به بهانه تولدت (5)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت (5)

برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست!

برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من ..

لبخـ :)ـند بزنم

 

 

قرمز ترین رژ لبم را میزنم

به مهمانی ِ عشقت می آیم ..

به صرف ِ بوسه !

 

بانو وار حسادت میکنم ...
دلم آغوش پر آرامشی را می خواهد که زیر باران گرمم کند...
دلم میخواهد کسی باشد خوب باشد...
مهربان باشد ...
بس باشد ...
همه ی این بودن هایش فقط برای مـــــــــن باشد...
فقط مـــــــــــن... و بـــــ ـــ ــا ـشــــ ـــ ــــ ـــد!

 

 

يــادم بــاشـــد ، امشب بعضي از آرزوهايم را دَم ِ در بگذارم
تــا رفتگـــر ببــــرد ! بيچــاره او ...
ما بقــي را هم نقــدا" بــا خود بــه گور مي بـــرم
ما بقــي همــان " آرزوي بــا تــو بودن " است
نتــرس جانکم !
حتــي آرزوي ِ داشتنت را هم بــه کســي نمي دهم

 

 

ميگن هيج عشقي تودنيا مثل عشق اولين نيست ميگذره يه عمري اما ازخيالت رفتني نيست
داغ عشق هيشکي مثل اونکه پس ميزنتت نيست...
چه بده تنهاشي وقتي .هيچکسي همقدمت نيست...
چقده سخته بدوني اونکه ميخوايش نميمونه...
چه بده براي اونکه جون ميدي غريبه باشي...

 



نظرات شما عزیزان:

لیموترش
ساعت12:10---11 اسفند 1390
آجی وبلاگتو دوس دارم خیلی نازه موفق باشی و شاد

تنها
ساعت20:02---26 بهمن 1390
سلام عزیزم
ممنون لینک کردی من هم لینک کردم وبلاگت رو
خوشحال شدم اومدی مطلبت خیلی قشنگه

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی


ali
ساعت17:50---26 بهمن 1390
سلام .یه سر به وبلاگم بزن ومشکلتو به امام رضا بگو من پرینتشو میگیرم برات میندازم تو حرم.یا علی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |